Marketing

Jak sprawić, żeby dotrzeć z przekazem do wszystkich zainteresowanych użytkowników, jak zwiększyć zasięgi i zaciekawić swoim produktem? Jak wykorzystać wszystkie możliwe narzędzia jakie daje branża nowych technologii, a przy tym nie narazić budżetu firmy na straty?

Na te i podobne pytania pomaga odpowiedzieć przygotowana i przemyślana strategia marketingowa. Odpowiedni plan przeprowadzenia kampanii promocyjnej pozwoli rozplanować koszty, oszacować zasięgi i odpowiednio dobrać target odbiorców.

Oferujemy Państwu stworzenie strategii marketingowej na potrzeby promocji naszych filmów, a także i innych form marketingowych, które wspomagają Państwa biznes. Strategia marketingowa w naszym wykonaniu budowana jest na zasadzie analizy możliwości i zagrożeń przedsięwzięcia (u jej podstaw leży analiza SWOT) Brane są również pod uwagę dobre praktyki konkurencji, a także panujące trendy. Analiza jest tworzona przez osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingowo – reklamowej.

W skład strategii wchodzi m. in.:

– dobranie odpowiednich miejsc do promocji form reklamowych;

– dobór odpowiedniego targetu odbiorców

– analiza działań konkurencji, propozycja odpowiednich praktyk

– propozycje budżetów na promocję

– propozycja rozłożenia kampanii w czasie i nasileniu

– opracowanie możliwych zagrożeń jakie mogą się pojawić podczas kampanii

– opracowanie reakcji na sytuacje kryzysowe

– propozycje dodatkowych narzędzi promocji wg najnowszych trendów

– i wiele innych.